Wednesday, December 23, 2009

Kg Tualang pilihan destinasi kempen PAS

Temerloh: Memilih Islam dan menyertai perjuangan Islam adalah satu langkah serta keputusan yang bijak. Semua umat Islam wajib berjuang menegakkan Islam. Malah Islam tidak tertegak sendiri, Islam ditegakkan melalui wadah dan parti islam SeMalaysia adalah sebagai wadah mutahir terkini di Malaysia.

Justeru PAS datang kepada saudara-saudara bagi menawarkan pilihan wadah tanggungjawab perjuangan agar Islam di semarakkan di bumi Temerloh.

Demikian penjelasan YDP PAS Kawasan Temerloh , Al Fadil Ust Rahim Latif semasa menyampaikan penerangan berkenaan dengan Islam dan perjuangan PAS semalam.

Beliau berucap demikian kepada lebih 30 orang hadirin di Kampung Tualang dalam Program JOM SERTAI PAS, anjuran PAS Kawasan Temerloh. Program Road Show PAS menjelajah ke seluruh pelusuk kampung dalam Parlimen Temerloh ini adalah kerangka PAS mensasarkan dalam tempoh 3 bulan itu, sekurang-kurang 1000 orang ramai akan tertarik untuk bersama dengan PAS.

Di samping itu juga, bagi mengekalkan DUN Kuala Semantan terus kekal bersama PAS. Difokuskan bagi tempoh berkenaan juga disasarkan minima 1000 orang pengundi muda dapat di daftarkan bagi mengekalkan sokongan kepada PAS.

Hadir sama di majlis berkenaan adalah bekas Tok Empat kampung berkenaan yang turut sama menjadi ahli PAS.

Ini adalah satu perkembangan yang sungguh memberangsangkan PAS Kawasan Temerloh.


No comments:

Post a Comment