Friday, November 25, 2011

PAS Temerloh giat menambah keahlian baru


TEMERLOH: Yang Dipetua PAS Kawasan Temerloh Hj Md Jusoh B Darus , telah menyempurnkan penyampaian sijil keahlian PAS kepada seramai 30 orang ahli baru cawangan Sg Gau Temerloh.

Majlis berkenaan diadakan disalah sebuah kedai makan di Batu 6 Jalan Maran Temerloh. Seramai lebih 30 orang hadir ke majlis berkenaan.

Semasa berucap, beliau mengingatkan ahli PAS bertanggungjawab menjaga akhlak dan tatasusila dalam masyarakat setempat. Masyarakat amat peka dengan sebarang kesalahan kecil kita dan akan menjadi bahan bualan masyarakat. Kehadiran dan keberadaan kita sentiasa mendapat perhatian masyarakat, ujarnya.

Cemuhan masyarakat kepada kita menunjukkan mereka amat sensitif dan memerhati semua gerak geri dan gerak kerja kita. Ini bermakna perjuangan kita dinaungi oleh Allah.

Beliau memuji cawangan ini yang berjaya menganjurkan majlis penyampian sijil ini. Keahlian ahli PAS sudah menghampiri 1 juta. Kini sahaja sudah melebihi 900 ribu orang iaitu setakat no sijil yang tuan puan terima pada hari ini.

Di majlis yang sama juga, Adun Kuala Semantan YB Syed Hamid b Syed Mohammad menerima penyerahan borang keahlian baru daripada seorang bekas tentera.

Turut hadir dimajlis berkenaan Sdr Ahmad Zuber Omar selaku Setiausaha PAS Kawasan , dan bersama beberapa orang lagi jawatankuasa PAS Kawasan





No comments:

Post a Comment