Saturday, October 29, 2011

PJ PAS Pahang lancar jentera Dun Mentakab


TEMERLOH: Persuruhjaya PAS Pahang Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man, kelmarin merasmikan pelancaran jentera pilihanraya Dun Mentakab dalam Parlimen Temerloh dekat sini kelmarin.

Parlimen Temerloh adalah antara 14 parlimen dalam negeri Pahang dan mempunyai 3 dun iaitu Lanchang, Kuala Semantan dan Mentakab. Parlimen ini mempunyai potensi untuk dimenangi oleh Pakatan memandangkan pada PRU12 yang lalu calon PKR dikalahkan dengan moriti undi kurang 2000 undi.

Pelancaran tersebut dilancar rasmikan di Bilik Operasi Dun berkenaan, di Bangau. Turut hadir adalah wakil Timbalan YDP, Setiausaha PAS Kawasan Temerloh serta AJK PAS Kawasan dan pimpinan Pakatan Rakyat Temerloh serta ahli exco Jentera Pilihanraya Dun .

Dalam ucapan perasmian Dato' Tuan Ibrahim mengingatkan kepada semua organ parti melipatgandakan usaha dan merapatkan saf dengan dapat memberi fokus kepada kerja-kerja kemasyarakatan ke arah meraih sokongan golongan ini agar pilihanraya kali ini dimenangi oleh Pakatan Rakyat.

Majlis berkenaan diserikan dengan pemotongan riben dan penyematan plag tanda simbolik gerak kerja pilihanraya Dun ini dilancarkan.




No comments:

Post a Comment