Wednesday, August 17, 2011

YB & PAS KAWASAN TEMERLOH EDAR BUBUR LAMBUK



TEMERLOH: PAS Kawasan Temerloh dengan kerjasama pejabat ADUN Kuala Semantan kelmarin telah mengedarkan bubur lambuk kepada pelbagai kaum dilaluan sibuk kawasan perumahan jalan Bahagia. Edaran bubur lambuk ini dibuat sempena bulan Ramadhan mubarak sejak 3 tahun lepas. Ia adalah tradisi pihak PAS Kawasan bersama dengan Ahli Dewan Undangan Negeri Kuala Semantan untuk menyantuni rakyat.

Lokasi edaran adalah di laluan sibuk jalan utama perumahan Jalan Bahagia cukup baik dan mendapat sambutan yang memberangsangkan daripada orang ramai. Turut hadir adalah YDP Kawasan Tn Hj Md Jusoh Darus, SU PAS Kawasan En Ahamd Zuber Omar, Sdr Cikgu Abd Majid Hassan, Ust Osman Bakar , Ust Fairus Hisham Nordin dan bersama-sama beberapa orang ahli jawatankuasa PAS Kawasan lain serta Amal PAS Kawasan.

Program ini dimulakan pada jam 5.30 petang dan berakhir jam 6.30 petang.

'Kita amat berbangga dengan sikap dan sambutan masyarakat pelbagai peringkat dan kaum yang tidak kekok untuk berinteraksi dengan Ahli Dewan Udangan Negeri Semantan. Dan insyallah pada tahun hadapan kita akan melibatkan penyertaan ahli-ahli DAP setempat atau masyarakat Tionghua bagi memeriahkan serta menzahirkan semangat pemaufakatan bulan ramadhan yang mulia ini, ujar beliau.




No comments:

Post a Comment